Τρίτη, Μαρτίου 30, 2010

Ξεπέρασα

Διαπιστώνω οτι έχω ξεπεράσει απόψεις, ιδέες αλλά και ανθρώπους.
Ισως ωρίμασα, ίσως είδα τα πράγματα με άλλη σκοπιά.
Εχω περάσει κ ξεπεράσει απιθανες καταστάσεις..που τα ακούνε άσχετοι άνθρωποι και γουρλώνουν τα μάτια. Αυτό με κάνει ανθεκτική.

Εχω περάσει απο ιδεολογίες, μερικές θέλοντας και μή (Σπούδασα Ιστορία. Δεν μου άρεσε η πολιτική θεωρία. Είχα έναν καθηγητή που όλο εργασίες για πολιτικές θεωρίες με έβαζε να κάνω..ναζισμό, κομμουνισμό κλπ. Οταν του έφερνα αντιρρήσεις μου έλεγε, ότι πάντα θα βρίσκω τρόπους να διαβάζω αυτά που μ' αρέσουν. Τώρα λοιπόν είναι ευκαιρία να μελετήσω, έστω και υποχρεωτικά, αυτά που απεχθάνομαι..ώστε να έχω μία σφαιρική αποψη του κόσμου γύρω μας) και ξεπεράσει άλλες, επειδή πήγαιναν εκεί οι φίλοι μου (πολιτικές νεολαίες) και άλλες επειδή μου άρεσαν.
Τώρα τελευταία αρχίζω και ξεπερνάω ανθρώπους..που αρνούνται να βγάλουν τις παρωπίδες. Παραμένουν αμετακίνητοι στα πιστεύω τους, κολλημένοι. Δεν κυττάνε ούτε πλάϊ, ούτε σε άλλες κατευθύνσεις, σαν τα άλογα, μόνο αυτά που τους σερβίρουν μπροστά τους.
Και δεν είναι μόνο το πολιτικό. Είναι και η καθημερινότητα. Μέσα στη ζάλη τους παιδεύονται. Δεν έχει νόημα να κάθεσαι να λές και να προτρέπεις γιατί προσβάλλονται. Οπότε λές, άστο. Σηκώνομαι και φεύγω απο τη ζωή τους, χαλαρά αποσύρομαι, με μικρά βηματάκια όσο πιο μακρία μπορώ.
Το ίδιο συμβαίνει και με το μπλογκινγκ, είναι κάποιοι άνθρωποι - βράχοι, αμετακίνητοι και αδιάλλακτοι. Εχω κονταροχτυπηθεί μαζί τους παλιά, με έχουν βρίσει, τους έχω βάλει τις φωνές....και όλα αυτά για τις απόψεις μου..που διαφωνούν αλλά δεν μπορούν να τις δεχθούν ως δικές μου. Θέλουν να τις αλλάξουν, να μου τρίψουν τη μούρη μέσα "στο λάθος μου". Μετά βέβαια κήρυγμα..για να ασπαστώ τις δικές τους απόψεις. Δεν σέβονται δλδ τις μλκίες του άλλου. Τις πάσης φύσεως κατηχησεις, μάγκες, τις ξεπέρασα πρίν τελειώσω το Γυμνάσιο!
Σας ξεπέρασα..και άρχισα να τη κάνω με μικρά βηματάκια. Τώρα πιά είναι εκτός.
Είμαι μακριά σας.
Καρφί δεν μου καίγεται αν μαζεύω σχόλια ή είμαι ζηροκομεντάς. (Zero comments). Δεν πάω παιδάκια μου με το ρεύμα..τα έχω ξεπεράσει αυτά. Και όχι λόγω ηλικίας. Λόγω νοοτροπίας.
Πάντα έτσι ήμουνα, opinion maker.

Δεν υπάρχουν σχόλια: