Πέμπτη, Μαρτίου 07, 2013

Unchain(ed) my heart

Οταν επιλέγουμε  να πάρουμε κάποιες συγκεκριμμένες αποφάσεις της ζωής μας  αυτό γίνεται για να τη βελτιώσουμε. Παίρνοντάς τις, δεν ξέρουμε το αποτέλεσμα, απλά πιστεύουμε ότι όλα θα πάνε κατ' ευχήν. 
Αν η επιλογή αυτή δεν μας βγεί καλή,  αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλή για όλη μας την ύπαρξη, μπορεί να χάνουμε σε ένα τομέα, έχουμε κερδίσει όμως σε έναν άλλο. Ισως να βελτιωθήκαμε σαν άνθρωποι, ίσως να μπορέσαμε να κρατήσουμε την ακεραιότητά μας όταν όλα κατέρρεαν..ποτέ δεν χάνονται τα πάντα..κάτι μένει. 

αισθάνομαι ότι έχω αλλάξει σαν άνθρωπος. Αλλαξα τα τελευταία 12 χρόνια. Απο τότε που πέθανε η μητέρα μου. Και ενώ πίστευα ότι τελικά σε τίποτα δεν της έμοιασα, έκανα λάθος.
ξαφνικά σα να έγινα όπως θα ήθελα να είμαι. 
έχασα κατι, έχασα εκείνη,
κέρδισα όμως
με κάποιο τρόπο, έπεσαν οι αλυσίδες που με κράταγαν δεμένη στις αποφάσεις και επιλογές μου.
απελευθερώθηκα.
Δεν κέρδισα την ελευθερία μου. Δεν την είχα χάσει και ποτέ. Απλά τη συνειδητοποίησα.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Come on all in, pussy lovers, and fuck my big fat ass and used smelly pussy! I love taking dick! I am Katerina Kaskantiri and I am a dirty little girl that attends Law School at the University of Athens while belonging to ELSA Athens (a student organization where I pay for membership with sex). Care to check out my Facebook Profile?

https://www.facebook.com/katerina.sketo

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Μπορεί να είμαι τρύπια και παρτουζιάρα αλλά κάνω τέλειες πίπες! Τις ευχαριστιέμαι περισσότερο από τους πελάτες και συμφοιτητές μου στη Νομική Αθηνών.