Πέμπτη, Μαΐου 02, 2019

Αλλαγές


Εχω χρόνια πολλά να γράψω. Εχω αλλάξει σαν άνθρωπος εντελώς. Η συμπεριφορά μου είναι διαφορετική απο παλιά.  Η προσωπικότητα είναι η ίδια αλλά άλλαξε ο τρόπος συμπεριφοράς. Δέχθηκα ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να δείχνει τον χειρότερο εαυτό του στους άλλους. Αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι θα τον ακολουθήσουμε ή θα ασχοληθούμε μαζί του. Αμα το παρατραβήξει, του τραβάμε και εμείς λίγο το σκοινί. Η που θα μπουρδουκλωθεί μέσα στα όποια πιστεύω του, ή θα κάνει πίσω.

Αυτό ισχύει για τη κερία που το παίζει έξυπνη και "πηδάει την ουρά". Παλιά δεν μίλαγα αλλά την "ξέσκιζα" στα μπλόγκς τώρα τις λέω "ψιτττττ εσύ κυρία/δεσποινίς που μας προσπέρασες...η ουρά είναι πίσω". Ευγενικά και ωραία. Δεν την είπαμε αυτό που σκεφτήκαμε..ούτε της το υπενθυμίσαμε φωναχτά για να το εμπεδώσει.  Ας μη το μάθει απο εμένα.

Είναι που βαρέθηκα να προσπαθώ να αλλάξω το κόσμο. Η ηλιθιότητα και η επιλογή του καθενός να φέρεται σαν βλάκας είναι δικαίωμά του.

Τους προσπερνάω χωρίς τύψη.
Ασχολούμαι μόνο με τα κοινά. Κάνω εθελοντισμό. Επειδή με γεμίζει, επειδή βοηθάω τη κοινωνία, επειδή έχω γίνει άλλος άνθρωπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: