Παρασκευή, Απριλίου 28, 2023

Life goes on







Μετά από ενάμιση χρόνο είμαι καλά και ήρεμη. Έχω αφήσει πίσω μου τις πικρές στιγμές, τις έχω βασικά σβήσει, έκρυψα τα παλιά ημερολόγια και τα ξέχασα. Δεν ξέχασα τη παλιά μου ζωή αλλά την έβαλα στην άκρη γιατί οφείλω στον εαυτό μου να χαράξω νέα πορεία. 

Από πλευράς υγείας το έχω ήδη πετύχει. Έκανα τσεκ-απ και ο γιατρός είναι πανευτυχής. Έχω την υγεία της 35χρονης αθλούμενης γυναίκας. Με βοήθησε πολύ το Pilates και τα μυαλά που κουβαλάω που θέλω να μαθαίνω συνέχεια νέα πράγματα, να πηγαίνω σε νέα μέρη και να τα οδηγώ. 
Κάνω μαθήματα οδήγησης όχι γιατί δεν ξέρω να οδηγώ΄αλλά για εξάσκηση και για ν' αποκτήσω πείρα και αυτοπεποίθηση όπως είχα παλιά, πριν από 15 περίπου χρόνια όταν οδηγούσα όλη την ώρα.  
Κάνω ακόμη εθελοντισμό και προσφέρω εθελοντική εργασία.. γιατί με βελτιώνει σαν άνθρωπο. Ασχολούμαι με θέματα πέρα από τη ζωή και καθημερινότητά μου, πράγματα που βοηθούν το κοινωνικό σύνολο. Χαίρομαι πολύ όταν το κάνω, τρελαίνομαι από τη χαρά μου αλλά δεν το διατυμπανίζω. Δεν μ' αρέσει να με συγχαίρουν γι' αυτό. Δεν είμαι της ρεκλάμας.

Ένα από τα πράγματα που δεν περίμενα ήταν να αποκτήσω νέους ποιοτικούς φίλους. Τους ήξερα αυτούς τους ανθρώπους αλλά δεν είχαμε πολλά-πολλά. Με το θάνατο του ανδρός μου βγήκαν μπροστά και με στηρίξανε. Δεν περιμένανε να ξεπεράσω μόνη μου τη θλίψη και την αγωνία της απώλειας, με παίρνανε μαζί τους όπου πήγαιναν, δρόμους παίρναμε δρόμους αφήναμε, ξεποδαριαζόμουνα και όταν επέστρεφα κατάκοπη δεν είχα χρόνο να στενοχωρηθώ, ξερή έπεφτα στον ύπνο. Και αυτό ακριβώς χρειαζόμουνα, τη χειρωνακτική εργασία, να κατα-κουράζω το σώμα μου  ώστε να έχω δικαιολογία να ξεκουράζομαι.. Έτσι αποφάσισα να αναζητήσω μία οργάνωση σαν την ΑΝΙΜΑ που έχει πάρα πολύ χειρωνακτική εργασία (καθάρισμα κλουβιών, τάισμα ζώων κλπ.). Μετά από 8 μήνες ξεπέρασα το στάδιο της καταναγκαστικής ξεκούρασης. Μπορούσα άνετα να ξεκουράζομαι χωρίς δικαιολογίες. 

Αυτό κάνω.. και περιμένω την επόμενη φάση.




1 σχόλιο:

Carolin είπε...

Εξαιρετική λαμπρότητα στην ανάρτησή σας! Διορατική, καλά διατυπωμένη και ευχάριστη ανάγνωση. Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε την πολύτιμη άποψή σας.