Παρασκευή, Νοεμβρίου 02, 2007

Give me a break..

Δεν υπάρχει τίποτα πιο βαρετό και ανούσιο απο τη τοποθέτηση κανόνων εκεί που δεν χρειάζονται να υπάρχουν. Στα μπλόγκς. Τρώμε κανόνες σε καθημερινή βάση, είτε της Πολιτείας, είτε ηθικούς, κανόνες που άλλοι βάζουνε, κανόνες που θέτουμε εμείς. Δεν λέω όχι στους κανόνες, λέω όχι στην αλλόγιστη επέκτασή τους. Οταν μιλάω για κανόνες στα μπλόγκς δεν εννοώ τη λογοκρισία, που είναι και μία μορφή κανόνα. Δεν συμφωνώ με τη λογοκρισία αλλά δεν είναι αυτό το θέμα που θέλω να θίξω τώρα.
Με ξενερώνει απίθανα να συνεσφέρω σε κοινά μπλόγκς και με το που γράφω κάτι να πέφτουνε βροχή οι υπενθυμίσεις και η επανάληψη των κανόνων, "δεν βάζουμε "ρε" στα κείμενά μας, πρέπει να είμαστε κόσμιοι". Καλά ρε παιδιά, με το που γράφω εγώ "σας βγαίνει το στύλ της επιμελήτριας"? Οταν άλλοι κάνουν τα ίδια, "α! αυτοί! δικά μας παιδιά, όλα επιτρέπονται!" Μη χέσω!
Δεν είμαι πρωτάρα στη μπλογκόσφαιρα, 2 χρόνια γράφω, αν δεν σ' αρέσει το στύλ μου, είναι πολύ crude για σένα πέστο μου να φύγω. Καθαρά και ξάστερα αντί για το ξούτ σε δόσεις και μετά σαν τον Πιλάτο " ά! εγώ δεν φταίω, μόνη της απεχώρησε"! Ντόμπρα πράγματα!
Μερικοί απολαμβάνουν το σέξ όπως τους έρχεται, άλλοι αρχίζουν τα "πρόσεξε", μη εδώ πονάω, μη εκεί θα χαλάσει το μαλλί, αχ, όχι τόσο βαθιά είμαι απο περίοδο, ούχ δεν βολεύει αυτή η στάση, αχ μας βλέπουν, οπότε λές αει γαμ..μωρέ μόνη σου και παράτα μας"

17 σχόλια:

η Λίτσα είπε...

ακριβώς έτσι...!!!

Sourotiri είπε...

Μαζι σου!!!

tassoula είπε...

Καλέ πόσο δίκιο έχεις!!!
Καλό μήνα!!

zero είπε...

Συμφωνω απολυτα μαζι σου.
'η κανουμε μπλογκινγκ και γαμαμε
'η δεν γαμαμε και μας κανουν μπλογκινγκ.

(τι εγραψα τωρα ο blogger!)

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

wow! τι έγραψες...

zero είπε...

Ε μα ...τι?
Μπρικια κολλαμε τωρα?

An-Lu είπε...

Ποιό ζώον σε πείραξε να το κάνω ντα;

Marina είπε...

an-lu, άνοιξα ένα άλλο μπλόγκ εκτός bloggoσφαιρας, σε γνωστή free press και έγινε μπάχαλο.

zero είπε...

Ρε παιδια...
γραφει καμια Μαρινα εδω?
εχω γυρισει ολο το ιντερνετ ...ναουμ.

If...ιγένεια είπε...

Έχεις δίκαιο, ο καθένας εκφράζεται όπως μπορεί, θέλει, γουστάρει..

Marina είπε...

zero, έγραψες με το ρητό σου..μου επιτρέπεις φαντάζομαι να το ξεπατικώσω για μελλοντικές χρήσεις, ε?

kanataki είπε...

υπογράφω κι εγώ...

AVRA είπε...

:-))))

zero είπε...

Ναι , Μαρινα...
ετσι εχουν τα πραγματα.
Κανε οτι θελεις με το ρητο μου.
Μια Μαρινα την εχουμε.

(λεμε τωρα ρε παιδι μου, μην το κανεις και θεμα)

panagiota είπε...

Γράφε όπως νοιώθεις...και άσε τούς δήθεν να"κοκκινίζουν".

Mikrouli είπε...

Σε όσους αρέσουμε ναούμ (κλεμμένο από τον Ζero)
Για τους άλλους άμα λάχει και μπορέσουμε, καλώς...

(βαρυμαγκίτικος ήχος "τσ..." και επανάληψη του ρητού με μπεγλέρι για τους χρήζειν ειδικής μεταχείρησης!)

Στην υγειά σου ΒΡΕ Μαρίνα!
Κι ας τον καθένα στην ψωνάρα του!

Φιλιά,
Μ

So_Far είπε...

Από ψωνάρες & οσφυοκάμπτες μην περιμένεις τίποτα καλύτερο !
Δυστυχώς γέρνουν όπου φυσάει .. ανάλογα με το trend της εποχής..

ΥΓ Να προσέχουν τα κάθε λογής 'κρυώματα' συνιστώ εγώ..