Τετάρτη, Ιανουαρίου 07, 2009

Εξω-μέσα

ΕΞΩ

Οι γιορτές πέρασαν πιο χαλαρές απο άλλες φορές αλλά όχι λιγώτερο επίπονες. Συναισθηματικά επίπονες, ευχάριστες αλλά και διδακτικές. Μαθαίνω απο τους ανθρώπους σύμφωνα με αυτά που μου λένε, αυτά που ακούω να λένε, αυτά που συμπεραίνω ότι είπαν. Βλέπω πώς τα λένε, τι κυττούν όταν τα λένε και ποιά η στάση του σώματός τους. Δεν καταλαβαίνουν ότι τους παρατηρώ, μπορώ να γίνομαι αόρατη.

ΜΕΣΑ

Εχω περάσει και εγώ τα μηνύματά μου. Γενικώς μ' αρέσει να με περνάνε για χαζή. Δεν είναι καθόλου υποτιμητικό, αντίθετα θα έλεγα. Το να το παίζεις χαζός, είναι μιά μορφή προστασίας, γλυτώνεις απο τις απίστευτες κατηχήσεις δια παντός επιστητού, απο τις ξερολιές του κάθε κολλημένου είτε στη μπάλλα είτε στη τρεχάλα και έχεις την ησυχία σου.

ΕΞΩ

Ευτυχώς τα τραπεζώματα δεν ήταν απανωτά όπως πέρυσι που κοντέψαμε να ψοφίσουμε, γιατί όταν η νοικοκυρά παιδεύεται να μαγειρέψει και σε καλεί να φάς και να αφήσεις στη πάντα τα "είμαι χορτάτη απο χθές στο γεύμα της θείας Πουλχερίας" γιατί θα σου φέρει τη πιατέλλα και στο δικό σου κεφάλι και στη Πουλχερία σου. Τα κάναμε αραιά φέτος, τέσσερα όλα κι όλα και προσεκτικά. Για πρώτη φορά δεν μαλώσαμε, κάτι είναι κι αυτό. Μου ήρθε βέβαια το αίμα στο κεφάλι για κάτι απίθανα ανεγκέφαλες απόψεις, απο την άλλη, απόψεις είναι ο καθένας ό,τι θέλει λέει. Και στο κεφάλι τους ας έχουν και τσίκλα.


ΜΕΣΑ

Υποτίθεται οτι η Ελλάδα είναι σε φάση μιζέριας. Καμμιά μιζέρια όμως δεν είδα στα σουπερμάρκετ, ουρές περίμεναν στα ταμεία με τα τρόφιμα μέχρι και καρπαζιές είδα να πέφτουν για το τελευταίο κομμάτι χψ που έμεινε στο ράφι. Η κατάσταση στην Ελλάδα ίδια με πέρυσι, με πρόπερσι, τα ίδια σκατά βιώναμε και τότε, μόνο που φέτος ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ πόσο πολύ βρωμάνε τα συγκεκριμμένα. Και μας έπιασε μια αναγούλα, άλλο πράγμα.

ΕΞΩ

Μερικές παγωμένες σόδες παρακαλώ! Αντε να τσουγκρίσουμε τα ποτηράκια μας και εις υγείαν, να χωνέψουμε και αυτά τα Χριστούγεννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: