Πέμπτη, Ιανουαρίου 29, 2009

Premonition

Χθές το βράδυ είδα τη μητέρα μου στον ύπνο μου. Απο τότε που πέθανε (2001) πολύ σπάνια τη βλέπω αλλά τις 2 φορές που εμφανίσθηκε ήταν σαν να με προειδοποιούσε για τις δυσκολίες που ερχόντουσαν. Δεν ήταν μόνη της, ήταν και ο θείος μου μαζί, ο νεκρός σύζυγος της κας Π. Ημουνα και εγώ μέσα στο όνειρο. Και οι τρείς καθόμασταν σαν θεατές ενός νούμερου τσίρκου. Στη πίστα η κα Π, πέταγε πιάτα στον αέρα σαν τους ακροβάτες ή τους κλόουν, μαζί με έναν παλιό μου συμμαθητή απο το γυμνάσιο που έκανε τούμπες και υποκλίσεις στο κοινό!.
Και εμείς οι τρείς, απέξω κυτταγόμασταν με απορία.
------------------------------------------
Η διπλή προειδοποίηση ότι κάτι θα προκύψει στη κα Π (για τον παλιό συμμαθητή δεν ξέρω ούτε που είναι, ούτε τι κάνει στη ζωή του) δεν μπόρεσε να αποτρέψει τον σημερινό καυγά.

Αισθάνομαι εξουθενωμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: