Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2005

Δεν....

μου αρέσουν αυτοί που όταν μου μιλάνε δεν με κυττούν στα μάτια..

μου αρέσουν οι άνθρωποι που μιλούν με υπεκφυγές και αοριστίες, αντί να μπαίνουν κατευθείαν στο ψητό...το γυροφέρνουν απο εδώ..το πάνε απο εκεί.. σαν να φοβούνται να το πούν με το όνομά του....

τις μπορώ τις ξιππασιές, και τους ξιππασμένους που αντι να είναι ο εαυτός τους, βάζουν μπροστά τα in μέρη που συχνάζουν μαζί με τις high επώνυμες γνωριμίες τους, τα in ρούχα που πήραν απο τα tres sic καταστήματα..για να με πείσουν ότι είναι ...ένα καρμπόν των άλλων..ότι δεν έχουν δική τους ψυχή.

είμαι χειμερινή κολυμβήτρια, παρόλλο που θα ήθελα..όποτε όμως το δοκίμασα με έπιασε η κοιλιά μου

ξέρω ποδήλατο, όταν ήμουνα μικρή δεν έμαθα και τώρα είναι μάλλον αργά για να μάθω

αναβάλλω τίποτα για αύριο, όλα σήμερα θα γίνουν, γιατί το αύριο είναι μακριά και ίσως ποτέ να μην υπάρξει

εχω τύψεις ή ενοχές για αισθήματα που κατέπνιξα, είχα και δεν έδωσα, πράγματα που έκανα και δεν θα έπρεπε.. Αν πέθαινα σε 1 λεπτό δεν θα χρώσταγα τίποτα και σε κανέναν

παραπονιέμαι για τη ζωή μου, την επέλεξα μόνη μου και σε γενικές γραμμές μου αρέσει. Δοθείσης της ευκαιρίας πάλι την ίδια ζωή θα επέλεγα, τις ίδιες προτεραιότητες θα έβαζα.

παραπονιέμαι για τους γονείς μου, αυτοί ήτανε, αυτά ξέρανε, για μένα κάνανε ότι καλύτερο μπορούσαν.

είμαι ρατσίστρια, με στοργή θυμάμαι τον πρώτο μου γκόμενο, ένα παιδί απο την Σρί Λάνκα

εντυπωσιάζομαι από τους ανθρώπους που πρωτογνωρίζω, αφήνω τις αισθήσεις μου να κάνω τη δουλειά τους, να μυρίσω το άρωμά τους, να δώ πώς είναι, ν' ακούσω τι λένε, να διαβάσω τα γραφτά τους και αν θέλω να προχωρήσω... ν' αγγίξω, να γευτώ..

εξωτερικεύω τα αισθήματά μου..ούτε μπορείς να καταλάβεις τις διαθέσεις μου..εκτός και αν με γνωρίζεις

θέλω να σε αλλάξω, είτε φίλος, φίλη, γκόμενος είσαι. Σε διάλεξα έτσι όπως είσαι, μ' αρέσεις όπως είσαι.

αναλαμβάνω ρόλους ανάλογα με την περίσταση για να αρέσω στους άλλους. Δεν είμαι ηθοποιός, απλός άνθρωπος είμαι..

Δεν υπάρχουν σχόλια: