Κυριακή, Νοεμβρίου 13, 2005

Illusions


Και μετά?
Τι έγινε μετά?
Μετά ήρθαν τα σχόλια
Μετά ήρθε το άγχος.
Τι να το κάνω το αγχος, που να το θάψω, που να το πώ?
Λέει η συνταγή, όποτε έχω άγχος να αθλούμαι, να τρέχω, να παίρνω τα βουνά.. πότε μωρέ θα πάρω τα βουνά? Μέσα στις άγριες νύχτες? Αντε μαλακίες να μην ακούω..
Δεν με αγχώνουν οι καταστάσεις αλλά τα λόγια των ανθρώπων..
αυτά που λένε και αυτά που δεν λένε
τα μηνύματα όμως τα περνάνε
σε μένα
παλιότερα νόμιζα ότι ξεπερνιέται αυτό το άγχος με μία τζούρα τσιγάρο
με λιγο γλυκό
με λίγο ποτό
με οτιδήποτε που συνεισφέρει στη μέθη και στη λήθη
δεν μεθάω και δεν ξεχνώ
Πρόβλημα.
Οπότε μένει ο εικονικός κόσμος, ο κόσμος που έχει ψυχή αλλά δεν τον βλέπω και δεν με βλέπει, ο κόσμος των illusions, ο κόσμος των μπλόγκς που άλλο είσαι και άλλο φαίνεσαι, άλλο βλέπουν οι άλλοι και άλλο παρουσιάζεις για δικό σου..
Τι να το κάνω το καρναβάλι της Βενετίας?
Ούτε μάσκες φοράω
Εδώ όμως ανοίγομαι και μιλάω για πράγματα που δεν θα τα έλεγα ποτέ..και ας κάνω τον κλόουν στη ζωή μου, πάντα να ευχαριστήσω τους άλλους όχι για να μου πούνε μπράβο.. μέσα στα μπράβο έχω μεγαλώσει.. τις έχω χεσμένες τις κολακείες, ας μου πούνε ένα γειά, γνήσιο γειά, όχι στυλιζαρισμένο σαν τους κότσους της δεκαετίας του '60 που τους πάστωναν οι γυναίκες στη λάκ και μοιάζανε με τους πύργους των κατσαρίδων..
Πάντα υπάρχει γύρω μου ένα ζύγισμα..αντέχεις την επίκριση?
το ξέρω το παιχνίδι καλά.. ξέρω να αντιπαρέρχομαι των σκοπέλων, ξέρω να σου πλασάρω αυτό που θέλεις να δείς.. σε αυτό μιά χαρά είμαι..
οταν δείξω αληθινό εαυτό όμως..τα κάνω θάλασσα.
Είμαι πολύ πιό παρατηρητική απο αυτό που νομίζεις..άσε που συναισθάνομαι τα αισθήματά σου για μένα..δεν μπορείς να μου κρυφτείς..εκεί που λέω ανέκδοτα και σαχλαμάρες..σε κόβω και σε έχω ήδη ζυγίσει..και το χειρότερο ξέρω τι σκέφτεσαι για μένα..και δεν αντιδρώ αλλά συνεχίζω τη παράσταση.
Αν όμως πιώ αλκοόλ, χαλαρώνουν οι ασφάλειες προστασίας........συμβαίνει σε όλους βρε μουσουδίτσα μου..έτσι ρίχναν οι άντρες τις γυναίκες απο τον καιρό του Κρό Μανιόν..ναι και άμα πιούν πολύ δεν έχει μέλλον το πουλί..φάτε την ατάκα τώρα νάχετε..
χαλαρώνουν οι ασφάλειες προστασίας και δεν προσέχω τι λέω
εκεί μπορεί να πώ το λάθος πράγμα
πρόβλημα
Και μετά τι?
Τίποτα, ποιώ τη νήσσα και την κάνω με μικρά βηματάκια μέχρι να γίνουν τροχάδην..
Ερχομαι στο μπλόγκ, γονυπετής και βγάζω τις μαλακίες που είπα και έκανα.. Πότε θα μάθω να το βουλώνω..δεν το ξέρω..

18 σχόλια:

ci είπε...

Όπως λέει κι ο Νιονιος, "καλύτερα παράφωνος παρά βουβός και άφωνος"!
Γι' αυτό και ..δε το βουλώνουμε ποτέ!!!!
Άλλωστε εσύ ειδικά δεν έχεις κανέναν λόγο να το βουλώσεις, κι εύχομαι να συνεχίσεις να μας τα γράφεις πάντα τόσο όμορφα.
Καλημέρες:))

Juanita La Quejica είπε...

Να παρακαλάς να μην καταφέρεις να το βουλώσεις ποτέ, γιατί τότε θα ακολουθήσει η μεγάλη έκρηξη και άντε μετά να μαζεύεις τα κομμάτια!
Ούτως ή άλλως, ό,τι και να πεις πάντα θα υπάρχει αντίλογος, πολλές φορές με κακή πρόθεση. Συνεπώς; Πες τα και ευχαριστήσου το!

Marina είπε...

Φοβερη η ατάκα του Σαββόπουλου.

Σήμερα έχω τραπέζι..θα κουνελισθούμε αλά Εσπάνα!..

τσέλιγκας είπε...

Νομίζω ότι θα έπρεπε να χαίρεσαι που έχεις μάθει να μην το βουλώνεις.
Το ότι δε συνοδεύεται πάντα με γλυκό του κουταλιού είναι το αναμενόμενο φορτίο.
Αλλά αξίζει τελικά, νιώθεις πιο ξανάλαφρος μετά.

Mikrouli είπε...

Εάν το βουλώσεις εσύ και μερικοί άλλοι την "έβαψα"!
Δεν το λέει η καρδιά σου να αφήσεις μόνο του το μικρούλι σου; εεεε;;;;

Marina είπε...

Με στενοχωρεί βρε παιδιά, που λέω το λάθος πράγμα..και μετά μένω σα χάνος..πέφτουν τα μούτρα μου ..

μιά ιδέα είναι να μην πίνω καθόλου όταν είμαι με κόσμο όχι πολύ γνωστό..

Χθές πάντως δεν ήπια γουλιά! Και όλα πήγαν καλά

Depsorama είπε...

:-)
Ξέρω πως είναι, και εγώ το ίδιο κάνω.
Αλλά, επειδή στεναχωριέσαι μετά, ξέρω, το κάνεις γιατί έχεις καρδιά μαρουλιού, και ότι πεις το πεις γιατί ίσως πρέπει να ειπωθεί.
΄Αλλο αν δεν θέλει να το ακούσει.

Μην στεναχωριέσαι. Έτσι είσαι!

ViSta είπε...

Iσως λεω ισως γιατι και αυτο σχολιο ειναι και αυτα που θα γραψω λογια ειναι δηλαδη, αλλα...
τελος παντων ισως αμα κανουμε τακτικα πραγματα για τον εαυτο μας (αθλητισμό, λεμε και κανουμε στην πραγματικη ζωη αυτα που θα θελαμε, δεν πλασαρουμε αυτα που θελουν οι αλλοι), ισως να μην φορτωνομαστε τοσο, ωστε και στην στιγμη του χαλαρωματος να μην λεγαμε ασχημα, αφου θα ημασταν ευχαριστημενοι γενικα απο την ζωη μας.

Αλλα ισως και εγω λαθος πραγματα να σου ειπα τωρα. Και αυτο χωρις να πιω. Αρα βλεπεις πως και αλλοι το ιδιο προβλημα εχουν με εσενα.

Να εισαι καλα και ας κανουμε παρεα εμεις οι πολυλογουδες :-)

alombar42 είπε...

Αλλοι το λένε τρίτο μάτι (αυτό που βλέπει κι από την πλάτη) κι άλλοι το λένε συνείδηση.
Δυστυχισμένος σοφός ή ευτυχισμένο καρότο;
Ολα είναι σχετικά!
((Πότε θα μάθουμε να το αγνοούμε αυτό το πράγμα, να δούμε κι εμείς μιαν άσπρη μέρα;))

Νicola Beerman είπε...

Οποιος δεν εχει κανει τον κλοουν για αλλους σημαινει πως ειναι αναισθητος ,αδιαφορος και εγωιστης.
Για τα ''λογια'' νομιζω πως οταν ειναι αληθινα μπορει να με πληγωνουν αλλα το ξεπερναω.Αυτο που με εξοργιζει ειναι τα λογια τα πικροχολα που λεγονται μονο για να σε πληγωσουν ,χωρις να εχουν βαση,και που σε πατανε εκει που πονας...(πολλες φορες μαλιστα αυτοι που τα λενε δεν τα πιστευουν.

Marina είπε...

Παρεξήγηση. Δεν διευκρίνησα σωστά. Οταν λέω ότι λέω το λάθος πράγμα εννοώ ότι μπερδεύεται η γλώσσα μου και αντί να πώ ότι κάποιος είναι "μετρίου αναστήματος" λέω κοντός, προφανώς αυτά ενοχλούν..αντί να πώ "γεματούλα" λέω παχουλούλα..ποτέ δεν λέω πικρόχολα πράγματα γιατί ποτέ δεν μου περνάνε απο το νού..

Οσο για τον αθλητισμό, Vista, δεν αθλούμαι όσο θα ήθελα. Το ιδεώδες θα ήταν 1 ώρα κάθε μέρα αερόμπικ..αντ' αυτού πηγαίνω 2 φορές την εβδομάδα και τις υπόλοιπες μέρες μου λείπει..σαν ντόπα..

Νicola Beerman είπε...

Μαρινα δεν σε παρεξηγησα.Συνοιρμικα μου ηρθε οταν ακουσα για ''λογια που λεγονται''και απλα μιλησα και για τον εαυτο μου(λες να ειμαι απο αυτους που ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ τους αλλους και τους διακοπτουν για να μιλησουν για τον εαυτουλη τους;)Συνεχισε να εισαι αυθορμητη γιατι νομιζω πως ο αυθορμητισμος μας βοηθαει να ξεχναμε τα προβληματα και να απολαμβανουμε τις χαρες της ζωης.Δεν μπορει να ενεργουμε παντα με βαση τη λογικη .Ειμαστε ανθρωποι που ''επιθυμουν''και ενεργουν πολλες φορες με συναισθηματικη βαση(ισως και με ρισκο)και παρεκλινουμε πολλες φορες απο το σωστο,το λογικο κτλ.Φαντασου να ενεργουσαν ολη με τη λογικη...τοτε ο κοσμος μας και η ζωη μας θα ηταν ''προκαθορισμενη''αφου ολοι θα καναμε το λογικο και προφανες.Ετσι βεβαιως δεν θα'χε νοημα να ζουμε (εκτος κι αν αποζητουμε μια τελεια ζωη που επιλεγει αλλος αντι για μας)Ελπιζω να με καταλαβατε και να μην ''χαθηκατε''οπως εγω αυτη τη στιγμη...

ViSta είπε...

... αντι "μετρίου αναστήματος" λέω κοντός,..
δηλαδη μυγιαζονται με αυτα που λες.
Αρα εχουν εκεινοι το προβλημα, γιατι και τι εγινε ρε αδερφέ. Ωχου, λες και οι αλλοι ποτε δεν κανουν καποια λαθάκια στην ζωή τους,
Και εγω 2 με 3 φορες την εβδομαδα κανονικα κανω αθλητισμό, και αν μπορουσα θα εκανα καθε μερα, αλλα την περασμενη εβδομαδα λογω αρρωστειας δεν εκανα τιποτα, και ειμαι ενα πτώμα. Τωρα αν ειμαι πτωμα επειδη ειμαι ακομα λιγο αρρωστη, ή επειδη δεν κανω τιποτε, δε μπορω να σου πω με σιγουρια.
Καληνυχτα.

Ανώνυμος είπε...

Enjoyed a lot! » » »

Ανώνυμος είπε...

This is very interesting site... Golf cow Automatic blast gates Bingozone three eyed bingo Business wireless plans Children s computer surveillance lasik eye surgery in thailand Hp fax supplies buy fioricet online T-mobile+cell+phone+plans Baseball usa housotn

Ανώνυμος είπε...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! search ionamin online Pregnant and how to tell the sex taillight wiring location 2002 jeep liberty limited Sentech internet service provider Parts roulette wheel national car rental Betsy johnson+black pleated twill dress Peugeot 106 xr doc martin tv

Ανώνυμος είπε...

Make sure you provide them to avoid unnecessary emailing.
In an accident the police in some countries.
3 The paphos car hire agencies will pull a copy of
you driving record and may be subject to an instant one-off tax to raise nearly 6
billion euros.

My web page ceron.jp

Ανώνυμος είπε...

In paphos car hire car hire or paphos car hire company could charge or hold on my account.


Here is my web page :: http://Www.abboiler.com/msgboard/profile.php?id=28430