Τετάρτη, Δεκεμβρίου 27, 2006

Μη κρίνετε ίνα μη ...

Μαθαίνω τελικά τι είμαι απο το πώς χειρίζομαι καταστάσεις. Αυτό με την "κλεψιά" της οικιακής βοηθού δεν μου καθόταν καλά, γι' αυτό το έγραψα και εδώ. Παρόλλο που τα γεγονότα λέγανε ότι έγινε μία αφαίρεση ενός μπουκαλιού απο το σπίτι μας, δεν ήθελα να τη ρωτήσω στα ίσια αν εκείνη το πήρε. Είπα λοιπόν να περάσουν οι γιορτές και βλέπουμε.
Σήμερα το πρωϊ πήγα στο σουπερμάρκετ με την κυρία Π (που μένουμε δίπλα-δίπλα) και της είπα για το κρασί και για την απορία μου πώς μία υποτιθέμενη κλέφτρα επιστρέφει τα κλοπιμαία. Επίσης της είπα ότι σκόπευα μετά τις γιορτές να την αντικαταστήσω. Και εκεί έσκασε η βόμβα..
Λέει η Π " ίσως και να μην το πήρε..θυμάμαι τώρα το περιτύλιγμά του κάτι σαν σακούλα, τίποτα σπουδαίο και της είπα να το πάρει να στο δώσει..και ΙΣΩΣ να μην κατάλαβε και να το κράτησε σαν δώρο.."
Λέω " καλά Χριστιανή μου γιατί δεν τόλεγες απο την αρχή ότι της το έκανες δώρο, να μην ψαχνόμαστε και αγωνιούμε?"
Λέει " ..είπα μήπως βρώ τον μπελά μου, εξάλλου η Μ (οικιακή βοηθός) συνεχώς μου βγάζει γλώσσα , καλό θα της έκανε να χάσει τη δουλειά της".!!!!!
Ετσι το δόλιο το κορίτσι δεν ήξερε τι να κάνει. Δεν μπορούσε να μου πεί ότι η Π της το έδωσε γιατί φοβήθηκε μήπως η τελευταία την "αδειάσει" μπροστά σε όλους, ούτε να πεί ότι το πήρε γιατί δεν το είχε πάρει. Ετσι μου το επέστρεψε χωρίς λέξη.
Βάζοντας το θέμα αυτό στο μπλόγκ μου έκανε καλό. Μελέτησα τις γνώμες όλων σας και κατέληξα να το αναβάλλω για αργότερα και να μην πάρω θέση τώρα. Και έκανα καλά γιατί θα ήταν πολύ άδικο να κατηγορήσω έναν αθώο.
Αδικο για την Μ
άδικο και για μένα. ΕΥΤΥΧΩΣ

9 σχόλια:

luna είπε...

Αυτη την κυρια Π την εκανες περα;Αυτη δεν ειναι κυρια,ειναι σκανδαλο.Ελπιζω να την στολισες καταληλα...την κυρια Π!

nassos είπε...

Καλή Π(ουτάνα) είναι. Συγγνώμη για τη λέξη μέρε που είναι, αλλά είναι φορές που κάποιοι σε βγάζουν από τα ρούχα σου!

Marina είπε...

Luna, αυτό δεν μπορώ να το κάνω, την έχω υιοθετήσει κατά κάποιο τρόπο, την έχουμε πάρει κοντά μας να τη φροντίζουμε, είναι μια γιαγιά 85 ετών με πολλά προβλήματα υγείας.

nassos...με πολύ άσχημο χαρακτήρα όπως πολλαπλά έχει αποδειχθεί. Ποτέ δεν αναλαμβάνει ευθύνη, για όλα φταίνε οι άλλοι και άπειρα τραβήγματα του χαλιού κάτω απο τα πόδια. Κρίμα.

Ευτυχώς που δεν μίλησα στην κοπέλλα, ευτυχώς που κρατήθηκα.

Ανώνυμος είπε...

:) Τέλος καλό, όλα καλά. Είναι κρίμα τέτοιες μέρες να μας βαραίνουν τέτοιες καταστάσεις...

Juanita La Quejica είπε...

Έλα ρε γαμώτο! Και κολαστήκαμε τζάμπα κι άδικα χρονιάρες μέρες...
Κάπως έτσι μας είχε συμβεί πριν 2 χρόνια. Πήγαινα ιδιαίτερο ισπανικά σε μια φίλη που το σπίτι της είναι δίπλα στην δουλειά του άνδρα μου. Η μαμά της, γύρω στα 85 με κακή ακοή και όραση, κατηγόρησε κάποια στιγμή έναν Αλβανό που δουλεύει εκεί που δουλεύει και ο άνδρας μου, ότι της πήρε το κινητό και κάτι ακόμα που μου διαφεύγει. Ισχυρίστηκε ότι όταν επέστρεφε από τα ψώνια και όπως τα άφηνε στα σκαλιά για να ξεκλειδώσει την εξώπορτα, κάποιος από πίσω την βοήθησε να τα σηκώσει και να τα βάλει στο σπίτι. Νόμιζε ότι ήταν ο συγκεκριμένος Αλβανός, μιας και είναι γείτονες και εκείνος πολύ εξυπηρετικός και ευγενικός γενικότερα. Εκείνη μπήκε στην κουζίνα να του φέρει ένα γλυκό και έμεινε μόνος του στο καθιστικό, οπότε τότε προφανώς χάθηκαν και τα αντικείμενα. Έτσι έγινε, μόνο που η γιαγιά επειδή δεν βλέπει καλά και ήταν και μισοσκόταδο, δεν είδε ποιός Αλβανός ήταν και κατηγόρησε την πιο γνωστή φυσιογνωμία. Ο άνδρας μου πάλι ήταν 100% σίγουρος ότι αποκλείεται, ότι πρόκειται για τίμιο, εργατικό και εξαιρετικό άνθρωπο και έτσι είχαμε μπλοκαριστεί και είχε μείνει το θέμα σε εκκρεμότητα, μέχρι που εκλάπησαν πράγματα κατά τον ίδιο τρόπο και σε άλλη γιαγιά και εκεί αποκαλύφθηκε ότι ήταν άλλος ο υπεύθυνος, κάποιος της γειτονιάς μεν, αλλά όχι ο συνάδερφος του άνδρα μου.

Marina είπε...

Ολο αυτό το κλίμα πολύ με βάρυνε..ήθελα φέτος τα Χριστούγεννα να ήταν όλα σαν ζάχαρη άχνη, αλαφριά στην επιφάνεια και ανέμελα με το πρώτο φύσημα να σκορπάει στον αέρα..

Ηδη όμως το έχω μισο-ξεχάσει..

ο δείμος του πολίτη είπε...

Άξιο να διαλοστείλεις την Π, όμως νομίζω. Ίσως και η καλημέρα είναι καλό να κοπεί για λίγες μέρες. Τους γείτονες είναι καλό να τους έχουμε με το καλό, αλλά ίσως εσύ προχώρησες πολύ. Για άσ' την λίγο να ζαρώσει.

Marina είπε...

Τίποτα δεν της είπα. Οπως και σχεδόν ποτέ δεν την κριτικάρω. Τι νόημα έχει? Αλλάζουμε όταν θέλουμε ν' αλλάξουμε και εκείνη μάλλον δεν θέλει.

Οταν όμως τα παίρνω άσχημα, γράφω εδώ για να ξεδίνω, ν' ακούω γνώμες και μετά να ξεχνώ.

Ανώνυμος είπε...

Τέλος καλό...πάντα χρειάζεται παραπάνω χρόνος πριν πάρουμε τέτοιου είδους απόφάσεις...όσο για την κυρία Π...κρίμα για τον χρόνο και τον κόπο που της έχετε διαθέσει...


ΥΓ Καλή Χρονιά παρόλα αυτά ;-)