Κυριακή, Μαρτίου 11, 2007

Εξω


Το να μη κάνεις τίποτα
Να μη δοκιμάζεις
Να μη προσπαθείς
Γενικά να μην τολμάς
γιατί φοβάσαι μήπως και σπάσεις τα μούτρα σου, χάσεις τα όνειρά σου και πονέσεις
είναι σαν να φυλακίζεσαι στο κάστρο του εαυτού σου, επιλέγεις να βλέπεις ένα μέρος του κόσμου απο ένα ονειρεμένο (δε λέω) παράθυρο που όμως απεικονίζει ένα μέρος μιάς εικόνας.
Για να δείς το σύνολο χρειάζεται να βγείς εκεί έξω. Τρομακτικό. Μπορεί να σε φάει, μπορεί να το φάς. Η αμφιβολία θα υπάρχει μέχρι τη δοκιμή.
Γι αυτή τη δοκιμή δεν ζούμε άλλωστε?

13 σχόλια:

tassoula είπε...

Αυτή η δοκιμή δεν είναι η απόδειξη οτι ζούμε??

Ανώνυμος είπε...

Πολλες φορες ομως κανουμε λαθη..
πολλες φορες ειναι δυσκολο να τολμησουμε,να ρισκαρουμε..
κατι μας κραταει..
ας μην κρινουμε αυστηρα τους ανθρωπους..
ειμαστε θυμα της ιδιας μας της υπαρξης..
καταδικασμενοι να κανουμε παντα λαθη..

Marina είπε...

Ανήσυχε, μα για τα λάθη ενδιαφέρομαι. Οσο πιο πολλές φορές σπάμε τα μούτρα μας τόσο μαθαίνουμε πώς να ζούμε. Ολοι όμως οι άνθρωποι δεν είναι έτσι.

Τασσούλα, είναι. Ομως ξέρεις πόσους ανθρώπους γνωρίζω που δεν τολμούν γιατί φοβούνται? Μη κάνουν λάθος και τους πούνε βλάκες. Ετσι περιορίζονται να βλέπουν τη ζωή απο το να τη ζούν.

. είπε...

γι αυτό λένε ότι μετανιώνεις για όσα δεν κάνεις.

τον νιώθω πολλές φορές τον φόβο της δοκιμής, για΄τι έχω την επικινδυνη πεποίθηση ότι πρέπει ναη βγω κερδισμένη και όχι χμαένη.

ευτυχώς το ξεπερνάω σιγά σιγά.

Santiago Nasar είπε...

Ναί βρε παιδί μου, κάνε μια δοκιμή κι ότι γίνει...!

Jason είπε...

Ωραία το είπες αυτό.
Έτσι είναι, αλλά περισσότερο είναι και όπως αισθάνεται ο καθένας νομίζω.
Αν κάποιος δεν αισθάνεται έτοιμος για τη δοκιμή ή την αναμέτρηση, αν αισθάνεται ανασφάλεια ή τρομάζει, αν θέλει να ζήσει τη ζωούλα του μέσα στο αυγό του και να μη σκάσει μύτη ποτέ στον έξω κόσμο, καλύτερα ας το κάνει έτσι.
Καλύτερα γι' αυτόν.

Σπιτόγατος είπε...

Ζωή χωρίς ρίσκο είναι μια ζωή χαμένη...

Καλημέρα!
:)

mario είπε...

είναι λιγάκι τρομακτικό το έξω πάντως...
είναι φορές που νοιώθω καλύτερα "μέσα":)
μέρα καλή Μαρίνα

ο δείμος του πολίτη είπε...

Μια δοκιμή είναι όλα κούκλα μου. Ένας αγώνας σκληρός, σαν αυτόν που μαθαίνουμε ότι κάνουν οι φοιτητές και βλέπουμε μόνο προβοκάτορες. Αξίζει η προσπάθεια και ακόμα περισσότερο αξίζει ο αγώνας. Η ανθρώπινη ζωή διαφέρει από των ζώων γιατί στον αγώνα και τη δοκιμή σου υπάρχει η ελπίδα.

AVRA είπε...

μ'αρεσει αυτο να το ακουω,αλλα δισταζω στην πραξη...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Δε φοβάμαι. Ίσως είσαι μικρότερη (εγώ στα 34 είπαμε) αλλά αυτό που έμαθα είναι ότι η συνεπής στάση και οι μεθοδευμένες κινήσεις είναι αυτές που διώχνουν το φόβο και το δισταγμό αυτό. Με τη μεθόδευση δε χρειάζεται καν να αποθαρρυνόμαστε γιατί βλέπουμε τις επιτυχίες των μικρών βημάτων και αναθαρρούμε. Πιστεύω στην τόλμη και με μικρά σταθερά βήματα αλλάζει η ζωή μου σταδιακά και προλαβαίνω να διορθώνω λάθη.

AVRA είπε...

δεν εχουμε σπουδαια διαφορα, ηλικιακα, η διαφορα ειναι στη σκεψη.Ωρες ωρες κολλαει σε συγκεκριμενες συντεταγμενες το μυαλο μου ...δεν φημιζομαι για τους ελιγμους μου, σε ολα τα επιπεδα !

Marina είπε...

Marilina, σε πολλά θέματα διστάζω να δοκιμάσω. Φοβάμαι. Ιδιαίτερα σε εκείνα που έχω πονέσει. Ακόμη τα ξεπερνάω.

sandiago nasar, πώς λένε πέφτω στη θάλασσα χωρίς σωσίβιο ε?

Jason, ολοι μας όμως είμαστε και αυτό που λές και αυτό που λέω. Ανάλογα την περίσταση, τι θα επικρατήσει.

sπιτόγατε, ισως.

mario και εγώ φοβάμαι λίγο "εκεί έξω"..είναι όλα αυτά που έχουμε περάσει που μας φοβίζουν, δεν θέλουμε επ' ουδενί να ξαναβρεθούν στο δρόμο μας, έτσι δεν είναι?

dείμο, η ηλικία δεν πάει πακέτο με την ωριμότητα. Μακάρι να ήμουνα 34, είμαι μεγαλύτερή σου. Προσπαθώ να παίρνω ρίσκα, φοβάμαι όμως το αναπάντεχο αποτέλεσμα. Μετά θέλω να κρυφτώ και ανθρώπους να με στηρίζουν. Βέβαια ως τώρα με μικρά αλλά σταθερά βηματάκια έχω επιτύχει πολλά. Αντίστοιχα έχω φάει και τούμπες άπειρες.. συνεχίζω όπως μπορώ.

avra, όπως και εσύ πολλές φορές διστάζω και "κλείνομαι". Στους ελιγμούς είμαι καλή, το έχω μάθει αυτό καλά παλιά λόγω δουλειάς. Στις ανθρώπινες επαφές κολλάω λίγο.